DİYARBAKIR İLLER BANKASI YETKİLİLERİ, BELEDİYE BAŞKANI İLE İLÇE PROJELERİ ÜZERİNE İSTİŞARE YAPTI 30 Nisan 2024, 14:06
DİYARBAKIR İLLER BANKASI YETKİLİLERİ, BELEDİYE BAŞKANI İLE İLÇE PROJELERİ ÜZERİNE İSTİŞARE YAPTI
İller Bankası Diyarbakır Bölge Müdürü Selami ÖCAL, Bankacılık ve Muhasebe Müdürü Şemsettin KAYA, İnsan Kaynakları ve Destek Müdürü Mehmet Süleyman YAHYAOĞLU, Belediye Başkanımız Av. Engin Uğur HAMİDİ’ye ziyarette bulunarak İlçemiz için gelecek dönemde yapılacak projeler ve yatırımlara ilişkin istişarede bulundular.

DIĞER HABERLER
-
Büyüklerimizin Yanında Olmaya Devam Ediyoruz
25 Haziran 2026, 16:54 -
Savur’un Tarımsal Yatırımları İçin Ankara’da Verimli Görüşme
24 Haziran 2026, 16:54 -
TARIM YOLLARINDA ÇALIŞMALARIMIZ ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR
24 Haziran 2026, 16:53 -
Şampiyon Hemşehrimiz Muhammed Utkucu’dan Anlamlı Ziyaret
23 Haziran 2026, 16:52 -
Güvenlik Korucularımıza Ziyaret
23 Haziran 2026, 16:51 -
Yenilmez Mahallemizde Cami İnşaatını Yerinde İnceledik
23 Haziran 2026, 16:50 -
Savur Sanayi Sitesi için çalışmalar başladı;
22 Haziran 2026, 16:49 -
Bağyaka Mahallemizdeyiz
22 Haziran 2026, 16:48 -
Üçerli Mahallemizde Gübre Temizliği Çalışmaları Gerçekleştirildi
22 Haziran 2026, 16:46 -
Çiftçimizin Yanında, Üretimin Hizmetindeyiz
19 Haziran 2026, 16:44

